Mardrömmar och hälsningsfraser

Tjenixen!
Länge sedan jag använde hälsningsfraser on the blog ;)
Iaf, idag är det Lördag!:D
Jag ska iväg, nu vid lunch, och kolla i stan efter klänning till skolavslutningen, eftersom jag fortfarande inte har hittat någon..
Sen blire chill innan man sticker iväg till underbara Sanna!:)
Ska bli grymt kul, ska försöka ta så många bilder jag kan och sen välja ut ngr och lägga upp on this blog! Allt detta tomorrow!;)

Nu är det nuet.
Har precis käkat frukost, hade många drömmar inatt.. Bland annat en dröm som utspelar sig för flera hundra år sen typ.. Riktigt läskigt, värsta skräckfilmen..!:S
Iaf ^^ Nu ska jag städa undan lite och sen blire more bloggning!:D Chiao♥

Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

SV: Åh jaa! Detsamma! ^^,

2012-05-19 @ 10:52:05
URL: http://onlybeautiful.blogg.se/
Postat av: Nea

Tack så mycket!

Yes jag har gjort den helt själv :)

Kram

2012-05-19 @ 11:59:28
URL: http://nemie.nu

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0