Ja, det här är min dag:

Jag vaknar upp som en zombie och tvingar mig till skolan.
Jag drar mig igenom skoldagen; engelska läraren blir besviken och idrotten går dåligt..
Jag sticker hem till kompis där jag har riktigt kul.
När jag senare ska hem bryter ett oväder upp och vi blir tvugna att söka skydd på skolan.. Väntar där i nästan 30 min..
..När jag tillslut kommer hem är hela jag dygnsur och mina chinos klaffsar äckligt och mina väskor droppar det om.. Muffisen jag var med och bakade; mosade. Skorna; dygnsura liksom alla mina kläder.

DÄR har ni förklaringen till varför jag är lite smått irriterad idag.
Jag har några anledningar att vara glad; tex att jag äntligen fick träffa underbaraste Angela, att vi hade en GRYM dag tsm, och även att min fina Sanna fyller 14 idag!<3
Men som vanligt trycker det negativa ner det positiva och då finns det mest negativ energi kvar- elr vad jag ska säga..

Jag ska föra över mina bilder från dagen lite senare, ligger efter med läxorna och vill gärna få de överstökat.. Ha en fortsatt bra dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0