I´m King Over The Place


Ja igår blev det inte så mkt tid till bloggen, eftersom jag hade träning på kvällen.
Idag blir det oxå träning, men lite tidigare så jag kanske hinner med bloggen efteråt ^^

Idag står det på Schemat: Skolan.
Jaa.. Igår var jag ju ledig så jag hoppas vi tar en chiiill day ;)
Vi har en ganska chill dag faktiskt så jag har nog-egentligen- ingenting att klaga på :P
Engelska.    SO.    Engelska.    -LUNCH-   Håla.  Bild.
Förutom lektionerna engelska och SO blir det ju en heel chill dag ;)
Ohh vi ska få reda på provresultaten idag!:D
Igår när vi hade utvecklingssamtal kollade hon igenom, och kom fram till att jag hade nästan alla rätt.. :0 Ja, jag vet med mig själv att jag har åtminstone ett fel, för jag missuppfattade frågan.
Men de andra verkar vara almost right!;)

Nu tänkte jag stänga ner datorn, ha en bra dag!:)

Kommentarer
Postat av: Ida;)

Fin bild ;)

2012-03-28 @ 15:31:45

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0