Hemma från Bio


Kom nyss hem från Bion, sett på THG!
OMG ALLA BORDE SE DEN!
TIPS:Läs böckerna först ;)
Jag har alltid älskat Twilight, och THG är såå mycket bättre än Twilight!
Så nu är THG min etta ;)

Ikväll ska jag ha sovis med min kompis.
Kommer inte kunna uppdatera så mycket.
BTW, vad tycker ni om den nya designen?:D
Själv tycker jag väldigt mycket om den, dock saknar jag lite fler djur, men den är ändå perfekt! :)
Jag ska nu sticka iväg och käka tacos, och sen blire att hitta på något sköjj med underbaraste vännen! ;)
Ha en bra kväll underbara läsare!:D


Kommentarer
Postat av: Cajsa Torres

Jag såg den på smygpremiären i Torsdags , så underbar film! / www.chawey.blogg.se

2012-03-24 @ 16:57:16
URL: http://chawey.blogg.se/
Postat av: Cajsa Torres

Sv; Ja jag har läst böckerna , alla tre ! vilket gjorde att jag va lite besviken på filmen . Men den var ändå helt galet bra ! :D

/ www.chawey.blogg.se

2012-03-24 @ 20:03:49
URL: http://chawey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0