I´m Better

Idag mår jag så mycket bättre!
Jag har bara allergin kvar och ska göra något vettigt idag, har tröttnat såå på att bara ha det soft all time. Jag är nog den enda som hatar att ta det lungt mer än 1 dag x)

Idag ska jag träffa bästaste Ebba :)
Åh det var så längesedan..!
Vi hade planerat att va i söndags, men då mådde jag ju inte så bra precis.
Nu mår jag så mycket bättre!:)

Idag är det sol!:D
Igår åskade och regnade det, men idag är det sol!^^
Ha en fortsatt bra dag!:)

P.s. Tack för den underbara statistiken, vad roligt att så många börjat läsa min blogg!:D
Det hela ökade med 16 besökare, i´m soo happy!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0