Lycka när den är som bäst♥


Yay! 
Fick brevet med infon om ridlägret för några helger sedan! 
Åhh såå lycklig! 
Jag drömde om hästarna här om natten,att drömmen om älskade Tippan aldrig kommer slå in.. 
.. Vet inte hur det är med henne idag, men det var över 1/2 månader sen jag hörde av henne.. 
.. Min dröm var att vara med henne och Utvecklas som ryttare på en ny och trygg häst, men för tredje(?)året irad blir det att ha Nizzan. Det går säkert bra, bara det att jag är lite för lång för honom, dessutom så är han ganska osäker och jag vill gärna ha en häst där jag känner mig trygg. 
Men sen kan jag se, att jag faktiskt KAN utvecklas på Nizzan också, för han är en utmaning och visst älskar jag utmaningar?;) 
Han är så envis och man får kämpa kämpa KÄMPA! 
Kanske kanske får jag uppleva känslan av att lyckas den här sommaren också..? 
Hästlivet.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0