Vi Mot Världen♥


Hörde en låt.. På radion...
Och jag kom genast att tänka på dom..
.. Dom jag älskade mest av allt i somras,
dom jag saknar mest av allt just NU...
.. Jag vet inte vart dom är, hur de mår eller hur de har det..
..Men de kommer alltid finnas i mitt hjärta..
..Oavsett hur det låg till...
.. Oavsett hur de bettedde sig ibland..
.. Jag älskar dom för de var så underbara..<3
.. För mig finns det bara två..
.. För mig finns det bara en mening...
♥Tillsammans kan vi klara detta, för det är VI mot VÄRLDEN♥

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

sv: ja vill ha UNDERBARA VÅR och hoppas på bra väder i vår så min 18års dag blir bra!

2012-01-21 @ 13:37:00
URL: http://zandiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0