Varje Ja Innebär Ett Nej Till Något Annat

Igår var en extremt stressig dag. Idag är en lite bättre dag, men extremt stresigt ändå. Har bara två dagar på mig att öva inför provet, och jag kan sådär 15% av allt man ska kunna.. Lyckat? x) Jag pluggar på, försöker kolla kommentarerna då och då och svara på dom- vill ju inte att ni oxå ska få ta lika stor smäll som bloggen, läsningen och polarna...
Jag förstår inte varför allt måste vara så jobbigt...

- VARJE JA INNEBÄR ETT NEJ TILL NÅGOT ANNAT-
Vi fick en lapp med de orden när skolan började. Jag insåg inte då, hur stort detta egentligen var.. Om jag säger ja till pluggande är det nej till träning, kompisar-dyrbar vänskap- läsning och framförallt bloggen. Ojdå, hur gick detta till då?
Svårt att säga, men att tacka ja till pluggandet innebär ju bara, helt enkelt, att jag säger nej till allt annat. Jag ska försöka planera BRA nästa vecka, så jag hinner med allt.
Försöka så att det kommer upp tävlingar eller nåt oxå, så det händer nåt stort på bloggen oxå varje vecka, och inte ´samma´inlägg vecka hit, vecka dit.
Kanske ska jag köra med varierande saker... :P
Iaf, nog med bloggning idag. PLUGGNING som gäller nu. Chiao (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0