Storm på G

Ja, idag är en ny dag med nya saker att hitta på.
Fick inte sova så mkt inatt... :/
Har blåst hela natten. Började blåsa upp redan lunchtid igår. Då var det redan klass 2 varning. Ska hålla på att blåsa tills torsdag(imorgon).
Kanske blir värre, vet inte. Har lugnat ner sig nu.
Är bara klass 1 varning nu, och blåser inte lika aggressivt som igår kväll.


Idag har jag inga speciella planer. Idag vill jag bara ta det lugnt, fixa med datorn. Upptäckte ett program på datorn igår  som jag nu bara vill testa testa testa! :)
Tänkte även blogga lite och rita, och såklart hänger NRJ på, på högsta volym! :)
Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Idag blir det Ponnymätning:)

2012-01-04 @ 12:55:24
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0