På spår igen

Känner att jag är på spår igen. Nästan iallafall. Bloggar torka har jag nog allt fått, känner mig nere och vill inte alls blogga. Känns grått och trist.
Men allt är förberett, inför nya tag och nya tider.
Nya bilder är överförda som kommer publiceras på bloggen, inläggen förväntas vara bättre och allt är väl lite bättre än vad det varit.
Hoppas på en nyare och friskare tid nu, med mer tid till bloggen! :)

Kanske är det Rango- den dösköna katten jag träffade idag på vägen hem efter skolan, som jag senare döpte- som fått mig att vilja blogga mer.
Han gick lugnt och sansat fram till mig, och började prata med mig. Han strök sig mot mig och pratade och kelade. Rullade runt i snön(se bilderna) och sa: drrrrr...
Myspys♥
Efter det var jag jätte glad, log hela vägen hem. Jag ville bara träffa Rango igen.
När jag skulle över vägen satt han på andra sidan gräsplanen och tittade på mig. Ingen annan. Mig. Precis som han ville säga mig något...
Rango ger oss lycka, Rango är vår hjälte, Rango räddar världen, Rango Is The Gud♥

Kommentarer
Postat av: sannaa

WIIE, södhee han var :D Hahah, kände mig taskig när jag ba; "Ja, jag måste sticka nu" :( Men jag var tvungen att skynda mig hem :/ <3

2012-01-26 @ 20:45:31
URL: http://itssanniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0