Frågor angående Twilight

Jag har börjat läsa Twilight, och mot alla varningar och men och varför..
- så har jag börjat läsa böckerna EFTER att jag sett filmerna..

Kan någon snäll svara på min fråga angående boken? :)

1. Vem är Erik?
2. Jacob, hur känner han familjen Swan?


Hoppas jag kan få svar. Ni får gärna svara typ såhär:
Erik är han killen du vet bla bla bla and so on.
Så ni tar utifrån filmen när ni svarar- om ni nu vill svara- för jag har liksom sett alla filmerna- förutom den sista delen- men är lite trögfattad, och att bara hoppa in i en bok.. Oj oj... :P

Team Jacob.. :3

Kommentarer
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

1. Vem är Erik?

2. Jacob, hur känner han familjen Swan?



1. erik är den killen som kommer fram och presenterar sej för bella första skoldagen. Dom säger i boken att han är väldigt hjälpsam. ser nördig ut osv men i filmen är han snygg -han som ser lite ut som en kines typ ;)



2. jacob är son till billy black(gubben i rullstol) som är bellas pappas bästa vän och dom har träffats ända sen dom va små och på de viset känner dom varandra :))

2012-01-08 @ 16:59:42
URL: http://teamlabom.blogg.se/
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

Sv: Klart:)

Angela var en av dom som var med och provade klänningar i port angeles. Den tysta mörkhåriga tjejjen :)

2012-01-08 @ 21:23:00
URL: http://teamlabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0