Tankar kring hösten


Känns lite som hösten är här.. 
Löven trillar av från träden- vissa färgglada, andra färglösa. 
När jag tänker h ö s t, tänker jag på en brasa, tjocka strumpor,te framför brasan och en bra bok. Kallt är också en tanke som dyker upp i huvudet på mig. Hösten väcker längtansfulla liksom besvikna känslor hos mig. Men, nu ska vi alla blicka framåt. Hösten är fin på sitt lilla sätt. Sen kommer vintern(brr)och efter det börjar det om på nytt kan man säga: Våren kommer och därefter sommaren..! Så snart är det sommar igen. Men först har vi hösten(därefter vintern och våren) framför oss :) 

Kommentarer
Postat av: cajsa och beda

jadå, sj?

2012-08-26 @ 21:32:25
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0