Söndagar♥

Vaknade glad och munter. 

Idag red jag på första gången på över snart 3 månader. 
Det var verligen det bästa på hela veckan. Fick rida Nizir, och jag fick jobba som ett djur- vilket jag idag uppskattade väldigt mycket. Satt i sadeln och log åt hur kul det var att få jobba haha. Längtar till nästa gång jag rider igen♥
Idag blev Nizir över efter lektionen så jag fick en extra stund med honom; borstade och gjorde han fin innan han blev utsläppt i hagen. Naw♥

Köpte lite ägg på vägen hem, om jag får för mig att baka även den här veckan haha. 
När jag kom hem började det ösa ner och har fortsatt att regna sen dess- och åskan har också vart här en sväng. 
Har vart en lugn dag, suttit och läst och fixat på Insta. En fin och härlig dag. Älskar söndagar♥

Ledsen för långt inlägg. Jag avslutar i vilket fall som helst detta inlägg nu,med att önska er en fortsatt bra dag och säger även godnatt- tror inte det blir fler inlägg ikväll. Peace♥

Ja jag vet, en väldigt uttjatad bild. Men jag har inte så många hästbilder i arkivet, så ni får stå ut tills jag hittar ett tillfälle att fota fler hästar!;) 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Söt bild ! ^^

2012-08-26 @ 20:57:47
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0