Moffins!


Har nu bakat mina första riktiga bakverk!:D 
Tänkte börja med det som min nya hobby. 
Skönt med lite kakor och annat gott när man haft en lång dag i skolan och kommer hem och ska sätta sig med läxorna i några timmar. Eller när man vart i skolan till 4 och sen dragit iväg på direkten till konfan och vart där till sju på kvällen. Då är det skönt, en ruggig höstkväll, att kura ihop sig i soffan med kakor eller något annat gott och titta på en film eller något. Visst låter det mysigt, huh? 
Det är väldigt gott allmänt till fika eller om man är med några kompisar. 
Fått inspiration av en väldigt duktig bloggerska. Hon är så sjukt duktig på att baka och även på att fixa ihop goda små rätter och annat härligt!

Kommentarer
Postat av: P

Kul att du bakat:)

2012-08-09 @ 18:35:57
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Ella

ÅÅh så sugen jag blev! Keep on going med bakandet - det är superskoj! Och tack för de fina orden! Kram

2012-08-10 @ 10:05:22
URL: http://tastebyella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0