Påsken♥


Shiit asså..
Denna påsken..
Woow.. Som de ser ut nu kom det vara bland den BÄSTA påsken på LÄÄNGE!
Jag ska fira den tsm med BÄSTASTE polarna, som är grymt schyssta och som jag ser sjukt mkt upp till!

Sitta framför solnedgången, girl´s talk.. Svalkande havsbrisar..
Låter det inte UNDERBART?:D
Jag kommer seriöst blicka tillbaka på detta om nån månad,nåt år,nåt årtionde...

Tack till alla underbara och fina vänner(inkluderar mina underbara läsare) som stöttar och är schyssta veckan runt,månaden ut,året om...
Utan er, ja, då skulle jag knappast stått här jag står idag, och detta inlägget hade aldrig blivit publicerat..
Älskar er nåt OTROLIGT mycket- det ska ni veta!Love Ya!

Kommentarer
Postat av: Sannaa

Aw :')

2012-04-04 @ 23:35:37
URL: http://itssanniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0