En bra dag på schemat


Ser faktiskt ut att bli en bra dag.
Eller, gjorde kanske jag ska säga..
Mulet nu, var sol innan..
Hoppas de vänder och att den där jä**a snön inte återvänder som alla nu lovat.. -.-´
Jag ska antagligen till hästen idag, sen kanske på resturang och sen ska jag antagligen vara med mina kompisar. Allt är halft bestämt- men inte helt :P

Jag vet inte riktigt vad som flög i mig precis, men jag känner- helt randoom-för att möblera om x)
Fixa ett romantiskt rum fullt med häst-prylar ^^
Får se hur det blir med den saken...
Ha en bra dag alla gösköna,goa och underbara läsare!<3

Kommentarer
Postat av: malin

härligt foto!

2012-04-02 @ 07:28:30
URL: http://jokiahomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0