Åsikter

Jag har fått åsikter från både höger och vänster angående min blogg.
Jag får oftast höra att inläggen är tråkiga-extremt ointressanta.
Jag vet ju själv inte vad ni vill läsa om, eftersom ingen har sagt något.
Jag vill därför nu ber er om att skriva ner vad ni vill läsa om, eftersom jag anser att en blogg utan intressanta inlägg.. Det är ingen bra blogg-oavsett statistik och antal besökare.

Jag är väldigt glad för min blogg och mina läsare, bloggen är en del av mitt liv, och om ni läsare inte är nöjda, ja då är det inget roligt..

Jag tycker det är bra att ni säger till om något är dåligt, men om ni ska komma med det negativa vill jag gärna höra lite förslag också på vad som skulle göra bloggen bättre-blir tråkigt i mängden med  bara negativa saker.

Tack för att ni tog er tid att läsa,
//Felixiz

Kommentarer
Postat av: dessan :D

sv: jo det hade jag med, hur mår du idag? :)

2012-04-10 @ 20:19:02
URL: http://gremlindessa.blogg.se/
Postat av: Sannaa

Lägg ut lite roliga bilder på typ kläder och sånt! Jag gillar iallafall att läsa om mode ;) bara tips! Men du har bra texter!

2012-04-10 @ 21:37:35
URL: http://itssanniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0