Tankar kring bloggen

Man kan vara så full av glädje.. Men sammtidigt deppigast i hela världen.. Tröttast men den enda som är hyper.
Besvärad men glad.. Ledsen och sorgsen men ser glad ut utanpå....
Det är mycket som kan rymmas i ett enda litet huvud, i en enda människa...
Trött efter veckan..
.. Deppig efter allt som hänt under veckan...
... Men glad för att jag ska få träffa underbaraste Tippan på söndag..
... Glad för att jag har så bra kompisar om jag har som stöttat mig igenom allt...
... Vissa så kallde kompisar som inte alls stöttat en eller visat intresse...
... Kompisar om gjort en ledsen... Och lycklig...
... Lyckligast i hela världen för att man känner att man är någon..
... Någon med känslor och ett liv.
... Ett liv fullt med minnen med både gott och ont...
... Ett liv som bara börjat...
... Början på något nytt där hästar och skrivandet är livet...
... Skrivandet som man vill satsa på men vet att man aldrig kommer nå den nivån som alla andra har...
... Alla skryter om sina besökare på sina bloggar...
.. Men jag är bara jag och jag bryr mig inte så mkt om vem eller hur många som besöker min blogg per dag.
Jag trivs med bloggen och alla ni som läser denna bloggen. Triv med era fantastiska små ord om denna lilla blogg som jag, med hjälp av er, tagit upp i TOPP flera gånger. Vi tar nya tag för var gång som går...
.. Jag trivs med allt och vill nu njuta av denna kvällen. Ska rita och chatta med min överfina bästis som alltid finns för mig. Hon finns alltid för mig- men även för bloggen. Tack till er alla som är dom ni är. Jag älskar er för dom ni är och hoppas ni vet om hur mkt jag tkr om er. Mina överfina kompisar som stöttat mig och hjälpt mig när jag hamnat snett. Ni vet vilka ni är! ;) Kram till er alla överfina människor som finns för era kompisar när dom behöver er som bäst. När ni finns där och kan stötta dom när det väl är dags. I Love U, Sötisar! <3 //Felixiz


Kärleken till en kompis/ flick- eller pojkvän/ djur eller en i familjen, kan vara större än vad man tror. Stor och kanske främmande, men så nära och känslig. Ett enda snedsteg och det kan vara över. Föralltid.
Så ta vara på dina kompisar i vått och torrt. Promise me, kära läsare som läser denna bloggen. Promise me... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0