Har man bestämt sig för något, å blir det som man vill. Men om man inte kan bestämma sig så blir reslutatet fel, hur man än gör


Det kan man säga är VARDAGEN för mig.
När man bestämt sig för något, så blir det som man vill. Men om man inte kan bestämma sig blir resultatet fel, hur man än gör...
Vardag för mig, svårt att förstå för er kanske. Detta problemet stöter jag på väldigt mycket inom ridningen.
Jag kan inte bestämma mig, och så blir det fel hur jag än resonerar.
Någon mer än jag som stött på detta problemet?

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Sv: Den handlar då om en hund som först är bråkig och sedan blir familjens bebis. Kan inte avslöja med då blir det inte kul ;)

2011-09-20 @ 09:56:20
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0