*SNARK*

Håller på att somna mitt på datorn.
Men jao, som ni förstår av rubriken är jag helt vansinnigts trött... Så jag drar mig till kojjs...
Ska drömma gött, vakna när jag vaknar imorrn.. Blir ingen fimldag imorrn, men vad gör det?
Sticker till bibblan när jag vaknat, sen ser jag på film ett tag I Guess... Sen så får de bli lite pyssel och inlägg på bloggen innan jag sticker ner i stan och äter lunch med några. Så jao.. Min dag imorrn alltså..
Sen drar jag till Hööks och handlar ridgrejjer. Behver nya, varma vinterkläder, ny väst och kanske lite annat också.. Vem vet? ;)
Vad är era planer för imorrn dåe? :)

Kommentarer
Postat av: Meja

Hej, nu är din bloggadress publicerad på min blogg!

2011-10-31 @ 21:53:40
URL: http://mejakrinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0