Jag saknar dig.. Mitt egna paradis..


.. Jag hör inte hemma här...
... Jag föddes till väktaren över havet, bäraren till Paradiset..
... Ni krossar mina drömmar för var dag som går...
... Snart orkar jag inte mer...
...Snart kommer jag ge upp hoppet...
... Jag är uppvuxen på landet, nära havsbrisen..
... Sandslotten och promenaderna till tomatsäljaren...
.. Turerna på cykeln bakom en stor rygg...
.. Tårarna efter det sista besöket...
.. Paradiset betyder så mycket mer för mig än det betyder för NÅGON annan..
.. jag klarar inte av en enda sekund till..
... Jag kräver en träff med havet, landet, PARADISET.
,... Utan allt detta underbara...
... Dör jag sakta sakta sakta..
.. Sjunker genom marken....
.. Och träffas hårt när jag möter sanningen, öga med öga...
.. Jag är uppvuxen vid havet. landet åkrar och dammar...
.. Jag hatar livet i stan med trafik och avgaser...
... Jag ska bo på lannet med mina hästar och min natur...
.. Det spelar ingen roll längre vad ni säger...
... Anledningen till att åka till Paradiset på helgerna är för att njuta, en enda sista stund...
... Innan det rinner ur mina händer, som SAND....,
.. Jag älskar Paradiset....
... Jag är uppvuxen vid havet, åkrarna och djuren...
... Och det är där jag kommer bo i fortsättningen.

Kommentarer
Postat av: Tess

sv: Tack det är snällt av dig! Blir så glad :) Jodå dagen har varit bra! Hur har din dag varit då ? :)

2011-10-25 @ 22:14:19
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/
Postat av: Tess

TACK FÖR DIN MEDVERKAN i KlurigaGåtan! Nu ligger Vinnarna och det Rätta Svaret uppe på bloggen!



Delta gärna i den nya HelgensBlogg-tävlingen Där vinnaren kommer upp på Fredag samt fram till hela Söndag ! :) KRAM!

2011-10-25 @ 22:41:30
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0