Ingen kärlek


Jag blir så ledsen när jag hör från er
Fiender som ökar, som blir fler och fler
Jag hatar den värld jag lever i
Samhället jag är en del av, där inuti
Men livet är en gåva
Trots de onda de skapar, låga låga låga
Eldflammor av hat
Människor som föreslår prat
Men om man inte orkar längre, om man trättnat efter alla milen
Av hat, svek och missförstånd
- Listan kan bli lång
Tolkas man då som efterbliven?
För att ens hjärta är sönderslaget, inte längre hoppfullt
Nu är allt förstört, minnes lådan inte längre full
Av minnen från alla dessa år
* SNYFT* Jag fäller en tår
Allt är slut, leken över
Nu finns det inte längre något där som glöder
Kärleken är slut, bortlastad
Jag har insett sanningen, tiden vi lägger på kärlek, är BORTKASTAD

En liten ditk bara... Betyder inget speciellt ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica Johansson

Hej! skit fin blogg du har verkligen! :)

har du lust att göra bloglovin byte?



KRAM! <3

2011-10-16 @ 00:13:27
URL: http://jessicaolympiajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0