Hemma från en underbar dag ute i dimman!

Ja, då är man hemma igen! ;)
Kommer in på datorn efter en lång dag ute i friska luften på marknaden med bästaste bästisen. Ser att hur många som helst kommenterat.
Så himla kul! :D
Vad kul att fler och fler hittar hit! ;)
Ikväll ska jag ta det lugnt, de kmr gäster, jag ska rita med dom nya pennorna jag köpte för nån dag sen. Har du total renoverat och möblerat mitt rum, så då passade jag såklart på att köpa fler pennor, hyllor och sånt till skrivbordet ;)
Dagen idag har vart TOPPEN. Marknaden var ej stor, men jag hittade massor ändå ;) Ska försöka ta foto på inköpen och lägga upp här sen ;)
Men ja, vi får se hur det blir med uppdateringen och allt ikväll...
Vad har NI gjort idag dåe? :D

Kommentarer
Postat av: ellen ♡

så lite så sötis!

kram

2011-10-29 @ 18:19:14
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0