Gomorn på er! :)

Gomorrn!
Jag vaknade halv sju idag- och va INTE trött! :o
Jag var snarare PIGG. Och det har väl inte hänt på sådär två månader, så ett stort plus idag! ;)
Kommer få frågan av kompisen i skolan; Är hjärnan påslagen idag?(en fråga jag alltid får...). Då har jag ett självklart var tillbaka; JA!DEN ÄR PÅSLAGEN!
För idag är jag ganska taggad, vill tills kolan, göra uppgifterna, spela lite spel på mobben och lyssna på musik tillsammans med polarna. Sen är denna skoldagen över, och jag kan fortsätta med mitt bloggande HEEELA eftermiddagen! ;)
Det hoppas jag åtminstone på =)
Men nu måste jag kila iväg snart, för att fixa skolväskan och läsa lite i min överbra bok!;)
Vad händer hos er idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0