Bilder som sammanfattar min helg


Jag har haft en SUPERskön helg! Vart och hälsat på hästar, vart på marknad tsm med min bästis Zozzo. Vi hade redit kul! :) Sen så red jag(dock ingen bild på de) och sen så var jag i stugan och tog bla foto på himlen och åkern. Vad tycks, en göskön helg eller en vanlig tråkig Svensson helg? :)
Fredag: Sovis med två av mina klasskompisar från den nya skolan
Lördag: Marknad med Zozzo och såg på film(fanns på en av bilderna). Var i stugan på kvällen
Söndag: Red och städade lite
Tkr jag hann med OTROLIGT ovanligt mkt denna helgen.. Kändes som att en hel VECKA gått när söndagen var slut och kvällen kröp in över horrisonten... x)

Kommentarer
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Fina bilder, Emme!



Sv: Tack, jo det är Freddy och jag haha ;) Mindre graciöst om vi säger så...

2011-10-03 @ 20:53:17
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0