Haft en underbar helg.. :]

Jag har nu fått tillgång till en dator. Känns.. Gött såklart! :]
Jag tänkte föra över bilderna från mobilen till datorn från min helg.
Inga mästerverk kanske, men bilder är de allt och har att göra med min super fina helg... <3 :)
Igår fick jag besök av Zozzo och vi hade super kul! :)
Vi var både på dagen och på kvällen. Till runt 12 skulle jag tro.. ;]
Något ni speciellt vill läsa om? Vill ni att jag anordnar en tävling? :)
Säg bara till- gör allt för er, fina läsare! :)



Kommentarer
Postat av: tone

svar: tack, tack c:

Johan var en vän till mej, vi har kännt varandra sen vi var små.Närmare bestämt sen vi var 3år. Han var också nästan som en kusin, för att han bodde för det mesta hemma hos mina kusiner. Ja det är svårt men man måste ta sej samman och leva för Johans skull!<3

Oh så glad jag blir! Tackar! Sjuttioelva tusen kramar till dej!<3

2011-11-06 @ 15:36:10
URL: http://hellopuffi.blogg.se/
Postat av: tone

svar: tack, det känns bra att du säger så!!<3

Nej det var väldigt jobbigt, det är det fortförande emellanåt. Men det var VÄLDIGT många som kände Johan då han var en av de underbaraste personer i världen. Så det fanns många man kunde vända sej till för stöd, som mådde precis lika dåligt. Alla hjälpte varandra att må bättre och vi kom samtidigt mycket närmare varandra. Och när man ligger på botten så kan man ju inte gå någon annanstans än uppåt!

Kramar!!<3

2011-11-06 @ 16:36:21
URL: http://hellopuffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0