Godmorgon på er alla! :)

Godmorgon på er alla! :)
Jag har sovmorgon idag till kvart över nio, men som vanligt går jag upp redan klockan halv sju.
Idag ska jag som sagt vara i skolan, och sen ska jag till en tandkoll och se om jag eventuellt behöver tandställning... *SUCK*
Liksom, vem pallar tandställning(ta inte illa upp ni som har, för ni passar säkert i det)? Jag passar verkligen inte i det och att inte längre kunna skratta... Hemskt. Men okey, om vi ska se det positiva i det, så jaa- Fina tänder är ju aldrig fel ;)
Efter tandkollen ska jag hem och plugga till ett stort matte prov jag har på torsdag. Kommer inte bli så mycket mer bloggande idag än kanske fem inlägg, men minst ett. Vi hörs! ;) //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0