Breaking Dawn

Så himla ledsen för dålig, riktigt BAD uppdatering!
Jag hade fullt upp igår, var i skolan, sen kom min kompis hem till mig och tillsammans åkte vi och såg den nya Twilight filmen! :D
Så jag hann inte blogga något ALLS igår! :(
Men idag ska jag försöka blogga så mycket jag bara kan! :)
Något speciellt ni är ute efter att läsa? ^^

Alla som satt på biografen och såg denna filmen tyckte antagligen om Edward mest, men jag är helt tvärtom. Jag menar, uch?
Jag tycker bara han är...  Ja, jag kan inte finna ord för detta... Håret, och ansiktet som om han precis vaknat... Förlåt alla Edward fan där ute, men är inte Jacob mycket MYCKET snyggare?? :) Hans ansikte... Hans hår... Han är till och med snygg i det där långa håret ^^
Min åsikt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0