Var så inne i boken att jag glömde att informera er om...

... Att jag kan blogga lite mer än jag trott idag. Så det är ju bara positivt!:)
Imorrn ska jag äntligen få träffa min härliga häst Nizir, som jag rider på en ridskola. Han är världens gulligaste häst och är superduktig på allt. Man får jobba ganska mkt med han ibland, men det gillar jag bara. Jag vill ha lite motstånd och få kämpa lite. Förra Söndagen fick jag kämpa jättemkt, men belöningen fick jag senare. Han lydde mig och jag behövde inte ens dra någonting alls för att stanna honom. Och när jag sen ville att han skulle gå tryckte jag bara honom lätt i sidan. Och jag kunde få honom i trav jättelätt! Och galoppen satt som handen i handsken! Allt gick otroligt bra! Han är bara bäst! Längtar just nu otroligt mkt till imorrn, då det även är morsdag. Glöm inte det!//fElixiz

Några hästar
Vad ska du göra imorrn? Åka till stranden kanske med familjen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0