Sköönt väder med låten Lipstick med JedWard!!:D

Jajamensan!
Lyssnar på Lipstick med JedWard i det skööna sommarvädret. Ska snart åka iväg och kanske ska vara med Sosso. Imorrn är det ridning, och jag ska verkligen försöka få in rätt galopp- lovar! Men det är inte så lätt, men jag lovar, jag ska fixa det, även om det tar sin tid..!(Y) Det är asvarmt och jag vill bara hopa runt, helst vill jag träffa sosso nu genast så att vi kan hoppa och skutta tillsammans. Hahha;)
Bilder som jag har på kameran ska ni få lite senare, men inte idag, inte imorrn men kanske på måndag. Jag ska ha en stor redovisning på måndag, så det är väl bara o träna ch träna... See Ya! Love Nizir, u have my heart in your hands. So be careful!           Dagens låt: James blunt: 1973      Ha det gött!!                  //FelixiZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0