Äntligen fungerar internet!!

Halojj!!
Äntligen fungerar internet igen! Tänkte ge er Skillboard nu!
1. Better Than Drugs
2. Live Free Or Let Me Die
3. Dont Wake Me
4. Never Surrender
5. Looking For Angels
6. One Day Too Late
7. Alien Youth
8. Bst Kept Secret
10. Its Not Me Its You

Kom nu ihåg, att ettan är den bästa(enligt mig och sosso), och den som kommer på 10:nde plats är den sämsta denna veckan(enligt mig och sosso). Lyssna gärna på låtarna, jag är nästan helt säker på att ni kmr hitta nån bra låt. Skillboard finns även ute på Yotube, om ni skulle vara intresserade av det.
Mitt ögaBlommor
Tänkte gå och lägga mig och läsa en bok ett tag. Ha en skön kväll och sov gott(när det blir dags för att sova). jag bloggar nog vidare imorrn- lite iaf- för sen kmr jag inte ha tillgång till datan runt lunch tid, I guess. Så, ha de gött!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0