Äntligen frisk:)

Ja, som sagt. Jag har inte hunnit blogga- och inte heller orkat för den delen.
Jag har varit sjuk, i söndes och igår, måndes. Jag hade feber igår, och idag var jag tvungen att stanna hemma för att jag hade feber igår. Sen hade jag också ont i halsen imorse och lite ont i huvudet. Men imorrn ska jag gå. Det måte jag, för annars misar jag för mkt. Tog många bilder i helgen, som jag tänkte lägga upp. Kanske inte precis just nu, men nån gång kmr jag att lägga upp bilderna ju. Är stolt över mig själv idag, för jag har äntligen blivit klar med min berättelse Horse Power, som jag hållt på med i över ett år nu. Slutet blev lite konstigt, och ganska sorgligt enligt mig, men jag är stolt över mig själv. Hoppas alla haft en underbar dag, även fast vädret kanske varit lite halvtaskigt. MaskrosKatt med himlens djupNär det åskade i helgenMin "skugga" framför havetFrmför Havet på en BänkVackra blommor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0