Pluggar...

jaha, då är man hemma igen. skoldagen var helt okej. Först Spanska, sen "klassåd". sen skulle vi egentligen ha rast, men de flesta av oss ville fixa iordning till "filmstunden". så medan vi fixade iordning lyssnade vi på musik. nice!!;D
sen tittade vi på filmen och den var faktiskt riktigt bra. inte som jag tänkt mig, men rolig och bra. BETYG: 4,5
sen skulle vi ha lunch efteråt och ja... man var ju förstås proppmätt, så mycket mat på atllriken blev det ju inte precis... men godiset var ju gott, mycket godare än blodkorv och "potatisbullar".;D
sitter här och gör läxor...
musiken är på högsta volym och med musik går ju arbetet bättre och fortare. alltid;)
men nu måste jag fortsätta med läxorna, så jag bloggar vidare om en stund.
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0