ööh...?

Hejj!
Jag var sjuk idag igen:/
Jag tkr det är såå tråkigt! Men så är det...
Har tittat på TV, film och läst hela dagen tyyp. Har haft tråkigt, kan man väl säga...
Men boken jag läste var ju allt annat än tråkig! Den var så spännande, så bra och det hände saker hela tiden!
Ahh, sånt jag gillar. Jag har suttit och sagt: öhh...? hela dagen. Har också fått rinnande näsa, snacka om jobbit!
Men  ni ska få Dagens låt och Dagens ord/mening nu, sen kmr jag inte lägga in fler inlägg sen...

Dagens låt:
Waka Waka Shakira
Dagens ord/mening: Sommaren


Jag har en andledning till både låten och ordet, för det hänger faktiskt ihop.
Första g. jag hörde Shakiras nya låt var på sommaren, när jag var med en av mina kompisar, som jag kommer väldigt bra överens med. Vi ar på stranden då det var någon som öppnade ett fönster och musiken bara dånade ut, och man ville bara dansa! så det gjorde vi, vi dansade mitt på gatan och skattade jätte mycke. Men det där var väl egentligen  inte första g. jag hörde den, jag hade ju hört den hela sommaren, men det var just i det ögonblicket, som jag fattade hur mkt den låten betydde för mig<3
Och jag har älskat den sommar- hiten i en väldigt lång tid, och det kmr jag fortsätta göra!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0