Noo!

Hallojsan!
Jag är tydligen sjuk... Uch! Men jag tänkte att jag var tvungen att ge er Dagens låt och Dagens ord/mening. Imorgon kommer jag nog inte kunna skriva så mycket. Kanske inte ge er mer än Dagens låt och Dagens ord/mening. Jag kmr antagligen inte må så bra, som ni kanske förstår...?
Men nu ska jag väl snart gå och krypa ner i min säng, titta på TV och sen sova. Jag är jättetrött!
Inte konstigt, När jag är så sjuk. Men ni ska i vilket fall som helst få Dagens ord/mening och Dagens låt!!

Dagens Låt: Skillet- Lucy
Dagens ord/mening: Mihi:3


Antar ni vill ha andledning till mitt så vackra ord?<33
Jo, varje g. jag gjorde något, eller nån sa nåt, poppade ordet "Mihi" upp i huvet och smaylisen ":3". Hahhha, verkligen kul asså.
- Okej, då ska vi ha SO.
Mihi:3
- Vem tycker att det är tråkigt att spela Kula?(ingen sa det)
Mihi:3
Alltså, verkligen konstigt! Vem har liksom ett så ramdom ord som poppar upp hela tiden?:P
Men iaf, Nu måste jag dra... Men ha det så gött!!
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0