Hello!

Hejsan!
Sitter här och hostar som en galning. Snackar lite mått med min bästis. Vet att klockan är rätt mycket och att dagen har gått fort. Men jaa.... Imorrn har jag ingen aning om vad som händer. Jag ska snart sticka, läsa en bra bok och titta på TV eller nåt, ingen aning. Men är helt slut, hostar liksom som en galning som sagt, och det tar ju såklart på krafterna. Detta blir sista inlägget för idag. Så ni vet det;)
Men det kmr fler inlägg imorrn, vet inte hur många, kanske ett med Dagens låt och Dagens ord/mening. Sen kanske det blir ett extra. Men eftersom jag är sjuk, så tänker jag inte vara inne på datan så mycket.
Hejdå, sovgott(när det blir dags för att sova) och ha det så bra tills imorrn, där det kmr Dagens låt och Dagens ord/mening. Men det är imorrn, så försök hålla ut. Hejdå!<33    //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0