Brrr...

Halloj!
Idag har jag gått runt och frysit, eftersom jag håller på att bli sjuk, tror jag. Inte konstigt isåfall, Eftersom vissa av mina kompisar går runt och hostar.
Men jag Vill inte bli sjuk! Det vill väl ingen??D:
Men jag kommer ju antagligen bli sjuk:(
Snart ska vi ha prov. Onsdag. Och sen prov på över 40 ord på fredag. Spanska på torsdag+ mattetabellerna. Snacka om mycke!!
Idag har jag som sagt inte mått så bra så dagen har ju inte varit så bra på det sättet... Men sen har vi gjort roliga saker på Svenskan(Bästa ämnet denna dagen). Sitter här och försöker "plugga". Men det är så jobbit när man fryser, hostar och är yr. Det kanske man kan fatta... Hoppas det blir roligare imorrn!;D
Jag kommer inte lägga in fler inlägg idag, så att ni vet det, för jag måste fixa lite saker till skolan.
Kanske det blir något litet inlägg ikväll, med dagens låt och ord/mening, men inget kan jag lova. Såklart ska ni få dagens låt och dagens ord/mening idag, men när vet jag inte. Men ha det gött!!:)//Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0