Äter Äpple;D

Hej! Nu sitter jag här och äter äpple. Så kul jag har det. Ett stort, grönt äpple till efterrätt. Hahha.
Ska snart skriva vidare på Horse Power. Det är en historia jag skriver, som är lite verklighetsbaserad. Det är en bok full av mysterier, Hästar och mycket konstiga, svarta typer som går runt och verkar snälla, men som egentligen är väldigt, väldigt onda. Jag gillar verkligen den berättelsen, för jag blir så glad när jag tänker på det som händer där. Allt vill jag ska bli verklighet! Men, det är ju förståss omöjligt.
Det som jag gillar som ni kanske nu vid detta laget har förstått är:
Hästar
Horse Power
Skillet
sen finns det ju fler saker, men detta är väl de sakerna som ni kmr få höra många g. Framförallt Skillet, och hästar. När det gäller dagens låt så har jag ju nästan bara låtar av SKilleT. Sen tänker jag på Nizzan varje dag och slänger in bilder på hästar lite då och då. Jag älskar ju hästar!!
tänk att klockan snart är 8! jag som tänkte njuta av Fredagen och chilla, ja, se nu. Nu är ju fredagen nästan slut ju! Nooo!! Men jag har ju Lördagen på mig att slappa. Sen på söndagen ska jag förbereda inför skolan och hälsa på Nizzan. Vet inte om jag kommer blogga mer idag, men ni kan ju hålla utkik! Det kanske händer att jag skriver något lite senare ikväll. Men tills dess, och till imorrn(och alltid), Ha det gött!!<33
//Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0