Vilken Lycka!

Fick nyss höra på radion att de spelade upp What Are Words! Så himla glad jag blev, asså!
För låten är typ den bästa som  finns, och att låten är om hans flickvän är så otroligt! Så underbar person han är! Han- Chris Medina- ger aldrig upp och kämpar till sista droppen. Good!
Var i stan idag. Kul att gå runt och titta lite tkr jag. Hittade en superskön klänning. Väldigt fin oxå.
Tänkte fota lite senare. Naturen är så vacker! Fick en bild på en koltrast idag. Riktigt vackra fåglar- även om de bara är svarta med orange/gul näbb. Snart är skolan slut, och då börjar det efterlängtade sommarlovet! Får se hur det blir med uppdateringen då. Blir nog inte lika mkt uppdatering då som nu, eftersom jag kmr hitta på ganska mkt. Sen ska jag iväg ett tag på lovet oxå. Hoppas ni hittade nån bra låt igår av Skillet. Det var ju trots allt 10 låtar på Skillboard, och 10 är ju ganska mkt. Från början valde jag och min kompis bara ut fem. Men eftersom Skillet gjort så bra låtar, så har vi höjt antalet till 10 ist. Tkr det är rätt lagom. Vi hörs väl senare, fast det kmr inte bli fler inlägg idag. Är ganska trött efter Beahhandbollen... Trött i benen, huvudet och i armarna. Blir mer uppdatering imorrn. Hejdå!//Felixiz

Vinter

Sommar

Ser ni skillnaden?:O Wow, vad tiden har gått FORT!
Jag föredrar sommar före vinter. Själv då? Sätter du vinter fram för sommar, eller tvärtom? Eller tkr du kanske att båda årstiderna är lika bra, på sitt sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0