Snacka om rörig dag...!

Känns som min dag aldrig tar slut... Känns som min dag har varit på 2 dagar. Scarry!
Först gick jag i skolan. Sen kom jag hem, bytte om och åkte ner i stan, där jag såg när brorsan kom utspringandes. Sen var jag i stan ett tag och tittade på studenteerna. Sen kom jag hem igen och umgick med folk, medan alla bara strömmade in på tomten för att fira brorsan. Jag har suttit med de andra och snackat ett tag nu, men jag gick nydligen upp på mitt rum för att det blev för kallt där nere i tältet, där vi suttit och ätit och snackat...
Bilderna från min studentdag(brorsans) kmr lite senare, antagligen imorrn, eftersom jag inte har tid att föra över bilderna ikväll. Får alltså bli imorrn. Hoppas det är OK. Detsamma gäller Skillboard. Även den får ni imorrn;)
Ska ut nu ett tag, tänkte jag. I kylan igen... Nä, men jag ska faktiskt först värma upp mig igen och chatta lite med mina polare;) Hörs senare!//Felixiz
Dagen låt: Sommaren är kort- Thomas Ledin
Dagens ord: Hemligt
Med dagens ord menar jag inte att det är hemligt, utan att det finns väldigt mkt i världen som är hemligt.

Kommentarer
Postat av: helena :)

Håller med, dagen har varit jätte lång. Hoppas den tar slut snart :p

2011-06-10 @ 22:22:38

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0