Lov med sol högt på himlen

Hej hej!
Nu har jag varit på bibblan och lånat tre nya böcker. När ja skulle gå fick jag ett boktips av bibliotikarien. Typiskt.
Men jag har det i huvvet, så det är ju bra!;)
Nästa vecka, vecka 27, kommer jag inte ha tillgång till datan, så då kmr min kompis blogga här.
Bloggen ska ju inte vara helt öde, eller hur?;)
Såklart kommer hon inte blogga varje dag, det är ju sommarlov, men hon kmr åtminstone blogga en gång per dag, några gånger den veckan. Jag hoppas det är okey för er?;)
Ni ska snart få lite boktips, för en härlig bok kan vell vara härlgt nu på lovet?;)
Jag börjar med dagens låt:
* Rihanna- California King Bed
Dagens mening: Ta vara på varje dag som passerar
Ha de gött! // FelixiZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0