Internet hackar, men nu är jag här!;)

Internet har lixom hackat sen igår kväll. Men nu är jag inne!
Ve inte hur det blir med uppdateringen idag... Jag ska iväg och köpa lite till picknicken jag och några kompisar ska ha idag. Mysigt när man hittar på olika saker tkr jag. Berättelsen kommer kanske senare idag, kanske ikväll. Ska träffa en kompis efter picknicken oxå. Ha en skön dag, och glöm nu inte att RÖSTA! Skillboard vecka 24 utses imorgon! Så rösta, rösta och RÖSTA! Den låten som får flest röster, den personen som röstat får en länkning!;)
Så GLÄM NU INTE att rösta! Hejdå!//Felixiz

Havet<33
Tänkte föra över lite bilder till er idag, så de får ni kanske ikväll. Nice bilder;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0