Hopplöst...

Mina lärare var hopplösa idag. Vi diskuterade vilken låt vi skulle ha på skolavslutningen, och då röstade vi om vem som ville ha en viss låt, School´s Out, eller nåt. Och då var det 7 som ville ha den! Av värsta 33 elever! snacka om marioritet. Men min lärarare lyssnade tydligen inte på det(även om hon sett resultatet med egna ögon). Hon bara; Ja, då får ni öva på denna låten till imorrn, så ska ni kunna den då. Jaha? Imorrn? Hela denna dagen ska jag ju göra annat! Och andra oxå! Så, när ska vi få tid på att öva? EN DAG! Helt jukt ju! Hon sa även att man kunde öva på en annan låt, vilket jag kmr att göra. Vet inte hur det blir med uppdateringen idag.. Ni får vänta och se;) Hedjå! //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0