Fullspäckad helg!

Min helg har varit otrolig!
I fredas var det midsommar, och då åkte jag och min familj ut till stugan, där vi var hela helgen. Igår, lördas, var jag och min kompis iväg på en cykeltur. Var helt otroligt! Vi satt på en uteservering vid havet och åt spätta med pommes och rolandeisås(eller hur det stavas?). Riktigt gott!! Sen på kvällen cyklade vi iväg en sväng. Då upptäckte vi att någon byggt en hage till två schettisar!Hagen ligger dessutom vid min stuga, så jag kan ju cykla dit när jag vill och hälsa på dom! Riktigt kul! De åt för de mesta(som sånna små ALLTID gör) men annars verkade de trevliga;)
Idag så var jag och min kompis iväg, även det en cykeltur.
Riktigt kul dag faktiskt;) Nu är jag hemma igen och ska föra över bilderna sen i helgen(över 200?) så ska ni få dom idag, eller imorrn. Såg en riktigt vacker häst när vi var ute och cyklade igår. Den var svart, med hovskägg och en blank, svart man och svans.  Ajja, nu ska jag inte babbla på om min helg mer. Vi hörs snart!;) //Felixiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0