Tjuuu!!

Helluu!
Vet att det jag sa inte inträffade. Alltså, att jag skulle skriva ett inlägg för några dagar sen. Men jag har inte haft tid och sen har internet varit till- och- från, vilket resulterade till att det inte blev något inlägg i måndes... Eller igår...
Ajja. NU är jag iaf här, och jag har tagit lite bilder både på hästarna på ridskolan och på Vanilj och Sockerpuff...
Jag funderade länge på det där... Det där med Sockerpuff och Vanilj... Och igår betämde jag mig. Och jag är stolt över mitt beslut. Jag är så otroligt nöjd över det jag kunnat göra, med lite vilja. Det enda jag gjort, var att tänka till och bli bestämd... Jag är så glad över mig själv, att jag verkligen LYCKADES!
Jag pratar med de TVÅ sakerna som jag skrivit om här på bloggen ett tag nu. Allt handlar om mina(inte mina, men ni fattar..?) gosiga, bedårade hästar, Nizir och Vanilj och Sockerpuff<3 Ni kanske anar vad det är jag pratar om...?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0