Ridläger idag igen!

Ridläger dag nummer 4 idag, sista och mest betydelsefulla. Vi ska ha uppvisning. Jag hoppas att min älskling vill sköta sig. Igår var han redigt hopplös. Sen så i slutet, när vi skulle avsluta vår "föreställning" kom det en broms och bara flög runt mig och Nizir. Den satte sig på mina armar flera gånger och surrade riktigt äckligt. Nizir viftade frebrilt med svansen och stampade argt i marken. Idag hoppas jag att bromsarna håller ig undan- åtminstone under uppvisningen. Jag måste gå nu, men jag kommer med bilder och sånt lite senare i veckan.
Vet inte om jag hinner blogga nåt efter ridlägret. Kanske ikväll. Ska jue iväg till sockerpuff och vanilj efter ridlägret. Får se hur jag gör med mina inlägg lite senare. Vi hörs, kära bloggläsare! //Felixiz


En groda jag hittade för nån dag sen. Var grodinvation. Låg paddor och stora grodor på vägarna och i vägkanten hoppade små grodor runt fötterna på en.OjoJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0