Jag och svikaren- från dansgolvet


Jag har fått nys om  en fest
där jag tyvärr inte får ta med mig mina hästar, inte en enda häst
Men det spelar ingen roll
när jag är säker på mig själv, blickar framåt och har full koll
jag ska klara mig igenom även det här
och prata med dig och dina kompisar, lite här och där
även om jag är väldigt nere just nu
och allt beror på dig och dina kompisar, men mest du
jag hatar allt du gjorde och gör
jag smälter sakta ihop, håller på att dö
mitt hjärta brister, mitt blod slutar pumpas
Inne på dansgolvet ät musiken på, det dunkas och dunkas
jag faller ihop på golvet och sliter i mitt hår
mina kompisar försvinner ut med några killar, går ut och går
jag förstår dom precis
luften är tjock och till råka på allt har någon släppt en fis



Några timmar senare
Jag är nöjd, kliver upp
glad och galen som en morgon tupp
Jag är tillbaka igen
Vill aldrig mera komma hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0