Ägg och bacon!!

Ägg och Bacon= ägg och bacon, helt enkelt.
Ägg och bacon i flottigt grisfett= Ägg och Bacon
Stekpanna går bra, men helst ska det vara ägg och bacon stekpanna.
Ägg och Bacon i flottigt grisfett är perfekt för kastruller. Men det ska vara en stekpanna till dom underbara äggen och de flottiga bacon bitarna. Annars blir det inget ägg och bacon, Ägg och Bacon!


Fråga mig inte varför, fråga mig inte hur, bara acceptera och föreställ dig ägg och bacon i en bur.

Ojoj... Har INGEN aning om hur jag kunde få ägg och bacon på hjärnan, så att mina DRÖMMAR började handla om det. Har ingen aning hur det kunde bli så, har lixom inte ätit ägg och bacon på en månad, om inte flera månader. Ville bara att ni skulle få läsa det SJUKASTE inlägget som jag nånsin kmr lägga upp. Tror inte nån av er läst något sjukare inlägg. Tror jag slått rekordet. För lixom, vem drömmer om ägg och bacon? Dessutom ett INLÄGG på ens blogg, som handlar om ägg och bacon...? OjOj... //Felixiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0