Snö? Hiss VS Diss?


Jag tror jag siktar på en HISS idag! :)
Ingen snö detta året har inte påverkat mig negativt direkt.
Det har snarare varit positivt; kunnat gå och cykla runt utan att halka omkring, inte frysa och kunna gå i normal- varma skor och inte behöva köpa ett nya par skor(tråkigt att titta på skor.. xP).
Men den största HISSEN kommer nog här- håll i er....

Att våren kan komma snabbare! Om våren kommer snabbare kommer sommaren snabbare och då kommer sommarlovet och veckorna i stugan snabbare fram till mig! :D Positivt positivt och... POSITIVT! :D
Visst är jag duktig på att vara positiv..? ^^
Jag var ju på köpcentrat idag. Vi går ut och ser SOLEN som gassar varmt och skönt mot oss. Jag tänker på våren och blir jätte glad
- våren kanske är på väg? =)

Bara hiss idag! Bra tycker jag ^^ Dissar är bara tråkiga och negativa...
Hahha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0