Paradise...

Har du ett eget paradis...?
Där du kan njuta varje sekund...?
Där du kan vara den du är utan att få spydiga kommentarer...?
Göra vad du vill och få vara med vem du vill...?

Hur är ett Icke- paradis för dig...?
Tråkigt...?
Läbbigt...?
Trångt....?
Skabbigt...?
Litet...?
Eller bara allmänt dåligt...?

Hur skulle du beskriva ett paradis med bara ett ord...?
Fritt...?
Obeskrivligt...?
Bra...?
Fint...?
Eller bara allmänt bra...?

Hur reagerar andra när dom besöker The Paradise med dig..?
Blir dom arga, avundsjuka, ledsna, eller glada för din skull...?
Bryr dom sig ens...?
Eller är dom så elaka så dom skvallrar...?
-så att hela världen får veta att du har ett Paradise...

Håll The Paradise för sig själv...
.. Berätta enstaka för dom du verkligen bryr dig om och TROR på...
... Låt andra få uppleva samma saker som du...
Känna, lukta och va med om allt som du får uppleva varje dag/vecka/månad/år...
Dela med sig är det bästa du kan göra, i många fall...
... Kanske inte detta...

Det är upp till dig vad du vill göra med The Paradise....
Dela med dig, behålla det hela för dig själv...
... Upp till dig, bara DIG....
Om du vill vara snäll, gör det som känns rätt...
Om du vill hjälpa andra, sätt dig in i deras situation...

Dom som inte uppskattar The Paradise, behöver inte ha fel alltid...
... Dom kanske har ett eget Paradise...?
Det kan du ju aldrig veta...
Hur de tänker och resonerar...

Det enda som spelar roll är vad just DU tycker, och vad just DU beslutar dig för...


The Paradise för mig, är ett overkligt Place... Jag delar med mig till många, dom jag tror på och dom jag litar på... Bland dom, er, läsare som läser denna bloggen... <3
Ni gör mig glad, jag kan lita på er för det mesta, och ni ställer upp när man väl behöver er... <3
Hoppas ni har ett place som ni också tycker om...
Det spelar ju ingen roll VAD för sorts Paradise det är, bara det är ett place DU tycker om... <3
- Tro på era drömmar in i det sista...-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vänligen skriv in ditt namn nedan:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för mig)

Din egna URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0